Foto's staan online - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Evelien Niens - WaarBenJij.nu Foto's staan online - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Evelien Niens - WaarBenJij.nu

Foto's staan online

Door: Eef

Blijf op de hoogte en volg Evelien

21 Augustus 2005 | Belize, Caye Caulker

Beste mensen,

Er kunnen weer wat hersens gebroken gaan worden. Onder het motto van 'gelukkig hebben we de foto's nog' zijn nu bij het vorige bericht de foto's geplaatst. Have fun!

• 22 Augustus 2005 - 14:01

Rob En Mike:

he Eef, wat een leuk verslag steeds zeg!!!echt op zijn Niens kei goed, geniet ervan dikke X rob en mike

• 22 Augustus 2005 - 19:50

Anja & Peter Thijs:

Hoi Evelien, zou je er echt eens over na willen denken om bij Yorin Travel te gaan solliciteren, dan kunnen we tot in lengte van dagen van je verhalen genieten.

• 23 Augustus 2005 - 06:38

Roel Oet Rooy:

Daag Eef,leuk om dien verhoale steeds te laeze, zeker auch omdesse der zoen leuke fotos biej duis. Gank veural zoe door! Geniet dervan! Kus Roel v.H.

• 26 Augustus 2005 - 14:09

Cella:

Eef, zie ik gewoon dat ik een dag te laat ben met inzenden! Toch jammer. Fijn dat je schrijfstijl zo is dat ik soms even het idee heb dat ik het echt meemaak (vooral prettig als je op kantoor zit en wenst dat je ergens anders zou zijn). Geniet van je reis. Vooral doorgaan!
    Liefs